Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08 19:44 - Откъде идват корените на блъгарите и защо се конспирира с тях?
Автор: milkokkostov Категория: История   
Прочетен: 2566 Коментари: 7 Гласове:
6

Последна промяна: 21.08 07:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте!

Първо искам да кажа, че много трудно стигнах до някои нарочно замаскирани неща за траките, които директно ни свързват с нас, защото сме точно тези хора.

За да разбера нещо за дедите ни, трябваше да проследя нишката до племената, с които сме (отъждествявани), а те са: Мизи, Мирмидони, Пеони, дори и Пеласги.

От оскъдните преводи на български в Уикипедия, или нарочно изрязани, човек нищо не може да проследи. Подхванах гръцките, но и там мазано - замазвано. После подхванах на английски и бам - информация в изобилие.

За да проследя най-вече мизите, трябваше да изчета цяла Анатолия, близките нам народи, азбуките им, да науча глаголицата и звуковите ѝ стойности и най-вече да се запозная с народностното ни име БЪЛГАРИЯ, БОЛГАРИЯ и ВУГАРИЯ. Гръцкия език ми дойде бонус, от дългите години на пребиваване в Атина.

Разбрах че... Болгария е руското предаване, а Вулгария, Булгария с България - гръцко-латинско, сиреч... ромейско. Името ни е било БЛГАРИЯ и БЛЪГАРИЯ в старите ръкописи.



Първо започнах с мизийците, после с лидийците, стигнах до Апенините при Расните (Роса-дРося - Етруски), тоги в зелен, бял и червен цвят, като тракийската носия. Разбрах, че са изобретили жезъла с орел, нещо като тракийския Тирс (цар Тирсен) съ шишарка отгоре. Разбрах, че са строяли могили и са научили римляните как да строят пътища, и не само. После пак се върнах в Анатолия, прочетох от Херодот, че мизи, трояни, фриги, меони (лидийци) и карийци (лелеги) и ликийци (лука-ини - lukka) са едни и същи хора дошли от Балканите по-рано. Разбрах също, че Masa (Massa-getae(Мизия), Lukka (Лука - Ликия) и MillaWanda (Милет - карийци), Wilusa (Троя), са регистрирани от несилите (хети) - 15 века преди Христа. Също, че са едни от племената смятани за морските народи.

image

Разбрах също че цар Телеф е сроден на княз Телец, че пълководец Кубернис (Kybernis or Kubernis - KUB), Куберниску е сродно име на Кубрат и Кубер, прототипно име от Крит цели 5 века преди Христа. Също, че на Ке-ре-те - Крит (линеен Б) са живяли - пеласгите.

Но откъде (аджеба) идват тези мизи, които римляните по-късно назовават тяхна провинция по цялата дължина на Балкански Дунав (Данубе) до Черно море (маре)? Пак се разрових и стигнах до цар Кизик, който изобщо не е обяснен добре кога е живял и кога е създаден град на него в Анатолска Мизия.

Оказва се, че цар Кизик е живял или роден в Тесалия преди Троянската война, и е предводител на Долионите (мизийци), които той закарва в Мизия. Обаче градът на негово име е създаден цели 4-5 века след неговата смърт от жителите на Милет (карийци), които го основават. Оказва се, че цар Кизик е бил убит от сънародници Тесалийци, които той приема радостно и изпаща на похода към, който са тръгнали. Тоест аргонавтите 60 човека, от които са Язон, Херкулес, Пелей (баща на Ахил), Орфей и т.н.  Обаче вечерта ги е застигнала буря, обръща се посоката на кораба обратно към Пропонтис (от Понт - Пѫтъ - Понтъ), и в суматохата се взимат за врагове. Цар Кизик (син на Енос от Тесалия), деца на митичния Долион. Кизик е женен за Ла-риса, дъщеря на пеласгийски цар. За трагедията е виновна Кибела, която го наказва за убития от него Лъв на Кибела. Тук става интересно с убитите долиони от братята си тесалийци, в който списък има едно много интересно име. Но до там след малко. Оказва се, че Кизик и хората му са били убити в бурната тъмна нощ от събратята си Язон, Херкулес, Пеней и т.н. Казва се също, че долионите помислили аргонавтите за вечно измъчващите ги пеласги, но друг автор твърди, че долионите - мизийци са всъщност пеласгийци.

На следващата сутрин като видяли какво са сторили аргонавтите (по името на този, който е строил кораба), почват да оплакват събратята си - мизийци (долиони - тесалийци - пеласгийци). Правят им могила, обикалят я три пъти при оплакването, а по късно в тяхна чест правят обичайните тракийски игри и пируват в тяхна памет, след това продължават пътя си към Анатолия за Златното Руно, като всяка година посещавали могилата. Един от убитите в списъка е Флегий (Блегий), който е син на Арис (Арес), а смятам за един от основятелите на БЛЪГарьското народностно име.

image


Зададено е, че е убит от Херкулес, тоест от чичо си. 
Оттук става ясно, че флегите са живели с долионите, също и в Тесалия, а по-късно се местят с Boiotoi - Бойотoи-те (Беоти - Беотийци) в днешна Беотия. Беотите са се самонаричали Бойотои. Оказва се също, че пеласгите са почитали храма на Зевс Додонис, заедно с древните Молоси от Епир, за което име претендират албанците с някакъв измислен - Музаки! Но не е взето в предвид българското - молисъ, моласа и т.н. Няма и кой да предяви претенции от нашите продажни историци.

Та от цялата работа - разбрах, че мизите в Анатолия идват от Тесалия, които са наричани - долиони и пеласгийци. Но тук ми прави впечатление името ДОЛИОНИ, досущ като българския род Дуло и Доуло както е изписван в ръкописите, а до него и знакът ιΥι - Ѫ - ОНсъ. Получава се нещо като Доило-ОН-съ. (словосъчетание от гръцки ου-у), но в българакия вече сме имали Ук, защо ни е втори? Дуло е в превод - Доило (Доуло). Също като родът Окил-а (Вокил), или от линеен Б - А-ки-ле-у и А-ка-ле-у (Ахил). Също така точно в земите на Долионите край Босфора се среща и град Кила. Cilla (city) - Κιλλα, да се чете винаги от старогръцки двойните буквички  - Cila - Kila. Като Masa - Μασσα (Massa-getae - Masagetae). Да не се чудите и откъде в мореплаването е нашето Кила (греда - кол)! И митологичната връзка на Акилау (Ахил) с петата. Със сигурност не идва от Норвегия, нито от карина - carina.

Оказва се, че Флегиас (Блегий) е също тесалиец убит от Херкулес в злощастната битка с Кизик. Не ми се вярва да е имало друг Флегиас (Блегий) по същото време, преди Троянската война.

Друго нещо, което ми прави впечатление, че частиците (или окончанията) ОН, ЕН, ИН при траките са насъщни за блъгарите, че дори си имат буквички със звукови стоности - Ѫ-ОНсъ (ЪНсъ), Ѧ-ЕНсъ (АНсъ), Ѭ-йОН-съ (йЪНсъ), йЕНсъ (йАНсъ) и т.н., с което гърците не могат да се похвалят. Да не говорим за Арь, Ерь и пречее. Тук следва, че ние блъгарите произхождаме от тези хора в Тесалия като - МирмидОН, ПеОН (МеОН - МакедОН), ДолиОН (мизи), за които старите автори твърдят, че са българи. Оказва се, че историците ни ЯКО са ни лъгали, а корените ни тръгват чак от Тесалия. Оказва се също, че нарочно не свързват глаголицата с кирилицата, а буквичките като ОН (ЪН), ЕН (АН) и прочее, които доказват тракийските ни корени в тракийските имена с окончание ОН, АН, ИН, са унищожени през 1945-та година - нарочно!

Все още българите изпитват голям проблем при изписването на някои думички, които клонят - хем на Ъ/А, хем на Е/А, хем на Е/Я, но се взема предвид твърдата форма, тоест северната ШОПСКА. А другите меки диалекти на Юг да си гледат работата, нали така?

Да речем, че са виновни комунистите за цялата тази неразбория, но това не оправдава вече 33 години демокрация, която живеем и историците ни, които имат право на избор.

Та питам! Ние лаиците - не-историци ли, трябва да Ви вадим фактите из читанките, за да излезе цялата истина за нашите предци, род и кръв? Засрамете се, защото вече знаем истината, а тя ни оБЛЪчва с целият си блясък.

Да, Флегий (Блегий) е тесалиец, пеоните са меОНи, македоните са меОНи (хераклиди), но също и мирмидОНи (Акилеи), Долионите (пеласги - пеласгиОН) са Мизи, и не може вече да криете тези факти, които тайничко криете, като превеждате горе-долу от гръцки и английски език - гльоса в Уикипедия. Оказва се също, че Мизийски, Лидийски (меони), Карийски (лелеги), Фригийски (бриги) и Ликийски (Лука) езици, са един и същ, предгръцки, с лека звукова разлика според - преводачите им, чужди лингвисти. Да не забравя и Етруския (расна), който се превежда с руския език, сиреч старобългарски. 

Няма да споменавам, че Блегий и Арий - ТРАКИЙЦИ, са в основата на БлъгАрьското народностно име. Че глаголицата е линеен А и Б, а ДНК-ато ни... абсолютно тракийско-анатолийско! Айзък че има река Арно, град Арни, и няколко морета - не едно и две с името Арь.

Нищо чудно Троянската война да е заради злощастната битка между Долиони и Аргонавти, подтикната Троянска война от новодошляците - данайци!


И още нещо, което изкарва очите на човек, а това е името МИР-МИД-ОН! Често срещано Мир и Мид при тракийците, както на Балканите, така и в Анатолия. Мравките са поредната измишльотина на данайците.


Надпис на Ziezi или Ziazi пак от същите земи на траките смятан за етруски, сиреч Лидийски, Фригийски, а що не Ликийски (Лука)! Изписан от дясно на ляво. 

Зиа и Зие често срещано в имената на тракийските богове и епитетите им.

image

За пореден път Ви лъжат със Сим, семити и Ной.
Находка от остров Лемнос!


Да спомена, че МОЛОСИте са създадени от потомството на Ахил и троянците!
 


Тагове:   мизи,   българи,   ари,   блъгари,   долиини,


Гласувай:
6


Вълнообразно


1. panazea - Поздрав за твоите изследвания и открития !
17.08 22:27
Да , любители трябва да издирят и запишат всичко , защото са Призвани!
Платените историци се продават ту на Изток , ту на Запад , кой даде повече.
Те са звани , но не призвани !
Панацея , Панакеа , Панега .
цитирай
2. milkokkostov - Да, любители трябва да издирят и ...
17.08 22:55
panazea написа:
Да , любители трябва да издирят и запишат всичко , защото са Призвани!
Платените историци се продават ту на Изток , ту на Запад , кой даде повече.
Те са звани , но не призвани !
Панацея , Панакеа , Панега .


Ех... тежка е съдбата българска! Цял живот сме си патили - не толкова от враговете, колкото от вътрешните къртици - сребролюбци.

Със здраве!
цитирай
3. panazea - Меди и Миди ,Серди , Среди означават среда , межда, мегдан, майдан .
18.08 00:35
А Пелазгите са Беласци.
Другото го научавам от теб !
цитирай
4. milkokkostov - А Пелазгите са Беласци. Другото го ...
18.08 03:30
panazea написа:
А Пелазгите са Беласци.
Другото го научавам от теб !


Пеласгите нищо чудно да са Паласи - Палещи (дали искра), от там и Палещина (Палестина). Атина Палада също!

Ако споменем пък Долион (Доило - Дуло), Доячи идеално им приляга на мизите, които са избягвали месото, а заедно с блъгарите са пиели мляко направо от кобилата. Маса (Миза) ми звучи като Муца (на родопски) - смуче, смучещите . Това няма как да го разберем от кентум езиците за жалост.

Аполоний Родоски твърди 100 години след Ефор в аргонавтите, че долионите постоянно са имали проблеми с пеласгите, а Ефор 100 години преди него от 29-те си книги, някъде в тях пише, че долионите са пеласги. Ако направим една справка, то карийците (лелеги) основават град Кизик. А в Милет (Millawanda) са открити много плочици с линеен А и Б. Херодот пък твърди, че са едни и същи с мизите. Лелегите пък живеят в близост до пеласгите на Балканите. Цариците на Кария пък носят името Арте-мизия. Ликийците пък са братя на карийците, а първите са дошли от Крит. Ликийци, карийци, лидийци, фригийци и мизийци имат свои азбуки. Оттам се появява при нас глаголицата, която има (две гръцки азбуки) съответствия с линеен А и Б. От ясно по ясно.
цитирай
5. milkokkostov - Глаголицата не ми беше изобщо пр...
18.08 04:00
Глаголицата не ми беше изобщо проблем, а да издиря стари думички, в които се използват старите звукови стойности ОН-ЪН, ЕН-АН. А не средновековните Ъ-А, Е-А. По-интересно е, че тези звукови стойности (наименования на буквички в глаголицата и кирилицата), отговарят идеално на окончанията при имената на траки и блъгари. Нещо непонятно за гърците. За това нашите наименования и номерация на букви в азбуките ни, нямат нищо общо с Алфа-Вит.

Докато ние сме имали буквички в изобилие за численост, гърците за тяхната численост са събирали букви, оттук - оттам!
цитирай
6. andorey - Привет, виж тази статия на Георги ...
19.08 14:36
Привет, виж тази статия на Георги Сотиров и изобщо всичко, което можеш да намериш от него - https://www.otizvora/2018/11/10281/georgi-sotirov-slavyanski-imena-v-gr/
Има я и на английски в нета. Г. Сотиров е живял в Канада и изследванията е писал на английски. Това е засега.
цитирай
7. milkokkostov - Привет, виж тази статия на Георги ...
21.08 07:47
andorey написа:
Привет, виж тази статия на Георги Сотиров и изобщо всичко, което можеш да намериш от него - https://www/2018/11/10281/georgi-sotirov-slavyanski-imena-v-gr/
Има я и на английски в нета. Г. Сотиров е живял в Канада и изследванията е писал на английски. Това е засега.


Привет!
Недей бе, човек - моля ти се!
Само като видях как представя Молоси като Молодци, и се побъркаха от смях. Веднага разбрах, че човекът е бил каруцар на тема гръцки и старогръцки. Превежда от старогръцки двойните съгласни в кирилицата пак двойни, а се пише и изговаря в нашия език единични. Друго! Много добре съм наясно с кои наши буквички имат проблем и с кои ги заместват. Ц с тяхно ТЗ, Ч с тяхно ТС, Щ с тяхно СТ, Ю с ИУ, а Я си го пишат нормално с ИА, като при тях ИА меко си бие направо на Я, като Малиа - Маля - коса (от предходното меко Ль), и т.н. Господина ги е представил големи инвалиди, щом си е мислел, че Бяло го пишат Bylo. Абсурд! Ние също не можем да изговаряме тяхната Фита, която се изговаря меко между ФТ и правим грешка като я пишем с Т, като Траки. Руснаците я пишат по правилно с Ф на меко, но в действителност буквата и звука е ФТ с език между зъбките, а буквата правилно се изговаря ФТита, нито Тита, нито Фита, а тЕта като звук ТХ е много грешен превод - мъкаааа. Молосите не са били Молодци, а молещо се (милосърдно, цар Молос - мило-сърден) жреческо племе като Селите, иначе нямаше да ги дам за пример. Сега си представи как си кръстиш детето Молодец, а пък гърците казват на цар Молос - Милос (ябълков), а на молосите (милоси - ябълкови)? :) Гърците записват чужди имена близки до техните, и ако не им направиш панаир, така ще си остане. Колко пъти са ме пишели Милто вместо Милко, щото името ми било на известна марка Делта - мляко с какао. Фамилиите ги пишат пък на ОФ, вместо ОВ, заради руснаците. И така.

Щом разговорно говоря гръцки така, че много трудно ме хващат за чужденец, ако случайно объркам някой род, то по произношение съм неуловим. И-псилон винаги се чете и пише И, ако не е в словосъчетание! Няма новогръцки, няма старогръцки. Изключение с У се прави на диалектни думи и такива съ... специфика. Пише се Кала (добре), заради мекото Ль бие на Каля.

Линкът не работи директно с копи - пейст!

Със здраве!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milkokkostov
Категория: История
Прочетен: 19802
Постинги: 16
Коментари: 127
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Октомври, 2022  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31